30 C
Kopychyntsi
сьогодні 21.04.2024
Архів новин 2006-2018ПолітикаНезадовільною визнано роботу виконкому Копичинецької міськради

Незадовільною визнано роботу виконкому Копичинецької міськради

-

 Таке рішення прийнято сьогодні колегією облдержадміністрації під час проведення її виїзного засідання у м.Копичинці.
Члени колегії ТОДА заслухали інформацію про стан виконання делегованих повноважень Гримайлівською селищною та Копичинецькою міською радами Гусятинського району. А передувало цьому ознайомлення з станом міста. Голова облдержадміністрації Валентин Хоптян, разом з членами колегії, представниками органів місцевого самоврядування, журналістами, головою Копичинецької міської ради Володимиром Пеляком, пройшлися вулицями цього населеного пункту, щоб скласти картину існуючої ситуації.
Неприємно вразив керівництво області зовнішній вигляд місцевого кінотеатру. Потребує ремонту й дорожнє покриття вулиць та доріг міста, сходи до місцевого торгово центру.
Звернув увагу керівник області й на незадовільний санітарний стан окремих територій в центрі м.Копичинці.
Враженнями від побаченого голова облдержадміністрації поділився з учасниками розширеного засідання колегії ОДА.
«В місті потрібно наводити порядок», – наголосив Валентин Хоптян, запросивши присутніх до обгорнення. При цьому голова облдержадміністрації закликав уникати політизації процесу, а вести діалог у площині господарських питань.
Після виступу голови Копичинецької міської ради Володимира Пеляка перед присутніми виступили члени колегії, депутати місцевих рад, представники громадських об’єднань.


Було зазначено, що за 5 місяців 2011 року дохідна частина бюджету загального фонду м. Копичинець з врахуванням трансфертів виконана лише на 95,8%, в занедбаному стані знаходиться 8 об’єктів, які не здаються в оренду, не реалізуються через аукціон, лише за 5 місяців поточного року 15 підприємців знялись з реєстрації, не вживається заходів для забезпечення оновлення генерального плану, виконком Копичинецької міськради у 2011 році не організував проведення оплачуваних громадських робіт, хоча станом на 1 червня 2011 року у м.Копичинці нараховується 188 зареєстрованих безробітних громадян.
Виконавчим комітетом Копичинецької міської ради не вживаються відповідні заходи щодо розширення мережі дошкільних навчальних закладів.
Є зауваження й щодо забезпечення прав, свобод і законних інтересів громадян – графік прийому керівництвом міськвиконкому затверджено ще 25 червня 2010 року. Ним передбачено, що прийом здійснюється міським головою та його заступником, однак після виборів він не був поновлений і затверджений. У виконкомі міської ради не запроваджено телефону довіри, не працює «гаряча» телефонна лінія.
Відтак члени колегії визнали роботу виконавчого комітету Копичинецької міської ради щодо здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади незадовільною,
Копичинецькій міській раді рекомендовано заслухати на сесії звіт про роботу виконавчого комітету з питань здійснення ним повноважень.
Гусятинській районній державній адміністрації спільно з районною радою доручено сприяти організації громадських слухань в м.Копичинці з розгляду проблемних питань розвитку міста, запросивши до участі керівників структурних підрозділів обласної державної адміністрації та територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади.

Джерело: сайт Тернопільської ОДА

сайт Тернопільсьої ОДАhttps://dyoma.pp.ua
Засновник та адміністратор сайту Копичинці та околиці. Люблю своє рідне місто, хоча живу і працюю вже багато років у Києві. У вільний час подорожую та люблю читати книги

НАЙПОПУЛЯРНІШЕ

Осінній вечір в Копичинця...

Вашій увазі відео з осінніх Копичинець, відзняте місцевими хлопцями з True Sight Project.https://www.youtube.com/watch?v=bjRdujzKEMQ&featur...

Михайло Мимрик та його шк...

У Копичинецькій гімназії діє ансамбль «Надія», який нещодавно отримував Гран-прі на конкурсі «Феєрія талантів». Нам вдалось поспілкуватись з керівник...

“Дерибан землі” в кращих ...

На початку 2018 року у рамках децентралізації Урядом було прийняте рішення про передачу земельних ділянок сільськогосподарського призначення державно...